UZMANĪBU!   VEIKALS IR MAINĪJIS ADRESI!   UZMANĪBU!  

Veikals Avotu ielā 2, Rīgā, strādā no pirmdienas līdz sestdienai, ar darba laiku: 12.00-19.00! Svētdienās veikals ir slēgts.

Piegāde uz OMNIVA pakomātiem pa Rīgu/Latviju (3.90 ), uz Lietuvu /Lietuva un Igauniju /Eesti (5.90 ).

Pirkuma veikšana internetveikalā


1. Uzsākot lietot Vinylla.lv / Plates.lv internetveikalu NAV jāreģistrējas;

2. Preču atrašanai vietnē iesakam izmantot dažādās iespējas, kas ir lietotāju rīcībā:
- Preču sadaļas,
- Izpildītāju alfabētiskais rādītājs,
- Preču izvietojums tematiskās grupās,
- Meklētājs vietnes saturā.

Preču atrašanai var izmantot arī internetapārlūka meklētāja rīku.

3. Katru izvēlēto preci, ar "Rezervēt/Pirkt" pogas palīdzību, pievienojiet pirkumu grozam;

4. Grozā saliktās preces var aplūkot atverot linku "Pirkumu grozs", kas pastāvīgi atrodas lapas augšējā izvēlnē. Turpat grozā var veikt izvēlēto preču skaita korekciju vai dzēst kādu preci no pirkumu saraksta.

5. Kad esat pārliecinājušies par sava pirkuma groza saturu, spiediet "Noformēt pasūtījumu", lai ievadītu piegādei nepieciešamo informāciju;
- turpmākajos soļos jāievada pircēja kontaktinformācija: vārds, uzvārds, telefons, e-pasts, adrese, 
ja pircēja rīcībā ir Dāvanu karte vai Atlaides kupons, to kodus nepieciešams ievadīt atiecīgajos lauciņos.
Pirkuma noformēšanas brīdī NAV janorāda nekā klienta maksājumu, bankas vai maksājumu karšu informācija.

6. Nākamajā solī jāizvēlas pirkuma piegādes/saņemšanas veids.
Internetveikalā nopirktās preces var saņemt sekojošos veidos:
- saņemt mūsu veikalā: Avotu 2, Rīgā (bez papildus maksas);
- ar kurjera piegādi Rīgā (5.00 €), piegāde tajā pašā vai nakamajā dienā pēc apmaksas saņemšanas;
- Omniva pakomātos visā Latvijā (3.90 €), piegāde 2-3 dienu laikā pēc apmaksas saņemšanas,

7. Pabeidzot pirkuma noformēšanu Jūs redzēsiet izvēlēto preču kopsavilkumu.

8. Pēc pirkuma pabeigšanas klientam tiek izsūtīts automātisks e-pasta ziņojums ar visu pasūtījuma informāciju. Ja vienas stundas šāds ziņojums nav vēstuļu kastītē, jāpārbauda spama kastīti. Ja arī tur nav ziņojuma, ļoti iespējams, ka ir ieviesusies kāda kļūda pasūtījumā...

9. Vienas līdz divu darba dienu laikā, pēc pasūtījuma veikšanas, klientam tiek izsūtīts apstiprinājuma ziņojums ar maksājuma veikšanai nepieciešamo informāciju. Vai arī ar klientu sazināsies veikala darbinieks, lai vienotos par kurjera piegādes laiku.

10. Gadījumos, ja kā maksājuma veids ir izvēlēts "Maksāt veikalā pie saņemšanas", bet starp izvēlētajām precēm ir skaņuplates ar piegādes statusu "Piegāde no Vācijas", tad par šādām pasūtītajām platēm ir jāiemaksā avanss pilnā preces vērtībā. (Ja skaņuplates ar minēto statusu fiziski tiek pasūtītas veikalā, tad klients var izvēlēties - maksāt avansu 10 € apmērā par katru pasūtīto plati, vai pilnu to vērtību.)

 

Jautājumu gadījumā lūdzam sazināties ar mums pa tālruni vai izmantojot e-pastu!

Pateicamies, ka izmantojat mūsu internetveikala pakalpojumus!